Показать сокращенную информацию
dc.rights.license | CC BY | eng |
dc.contributor.author | Petra, Poláková | cze |
dc.contributor.author | Klímová, Blanka | cze |
dc.date.accessioned | 2020-06-07T20:40:12Z | |
dc.date.available | 2020-06-07T20:40:12Z | |
dc.date.issued | 2019 | eng |
dc.identifier.issn | 2227-7102 | eng |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12603/330 | |
dc.description.abstract | The aim of this study was to discover if the students using mobile devices in the class got higher scores in tests than the students using traditional methods. | eng |
dc.format | p. "Article number 203" | eng |
dc.language.iso | eng | eng |
dc.publisher | MDPI-Molecular diversity preservation international | eng |
dc.relation.ispartof | Education sciences, volume 9, issue: 3 | eng |
dc.subject | Generation Z | eng |
dc.subject | constructivism | eng |
dc.subject | mobile learning | eng |
dc.subject | mobile learning application | eng |
dc.subject | Generace Z | cze |
dc.subject | konstruktivismus | cze |
dc.subject | mobilní učení | cze |
dc.subject | mobilní vzdělávací aplikace | cze |
dc.title | Mobile technology and generation Z in the English language classroom – A preliminary study | eng |
dc.title.alternative | Mobilní technologie a generace Z při učení se anglickému jazyku - předběžná studie | cze |
dc.type | article | eng |
dc.identifier.obd | 43875274 | eng |
dc.identifier.doi | 10.3390/educsci9030203 | eng |
dc.description.abstract-translated | Cílem této studie bylo zjistit, zda studenti používající mobilní zařízení ve třídě získali v testech vyšší skóre než studenti používající tradiční metody. | cze |
dc.publicationstatus | postprint | eng |
dc.peerreviewed | yes | eng |
dc.source.url | https://www.mdpi.com/2227-7102/9/3/203 | cze |
dc.relation.publisherversion | https://www.mdpi.com/2227-7102/9/3/203 | eng |
dc.rights.access | Open Access | eng |