Afficher la notice abrégée
dc.rights.license |
CC BY |
eng |
dc.contributor.author |
Petra, Poláková |
cze |
dc.contributor.author |
Klímová, Blanka |
cze |
dc.date.accessioned |
2020-06-07T20:40:12Z |
|
dc.date.available |
2020-06-07T20:40:12Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
eng |
dc.identifier.issn |
2227-7102 |
eng |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12603/330 |
|
dc.description.abstract |
The aim of this study was to discover if the students using mobile devices in the class got higher scores in tests than the students using traditional methods. |
eng |
dc.format |
p. "Article number 203" |
eng |
dc.language.iso |
eng |
eng |
dc.publisher |
MDPI-Molecular diversity preservation international |
eng |
dc.relation.ispartof |
Education sciences, volume 9, issue: 3 |
eng |
dc.subject |
Generation Z |
eng |
dc.subject |
constructivism |
eng |
dc.subject |
mobile learning |
eng |
dc.subject |
mobile learning application |
eng |
dc.subject |
Generace Z |
cze |
dc.subject |
konstruktivismus |
cze |
dc.subject |
mobilní učení |
cze |
dc.subject |
mobilní vzdělávací aplikace |
cze |
dc.title |
Mobile technology and generation Z in the English language classroom – A preliminary study |
eng |
dc.title.alternative |
Mobilní technologie a generace Z při učení se anglickému jazyku - předběžná studie |
cze |
dc.type |
article |
eng |
dc.identifier.obd |
43875274 |
eng |
dc.identifier.doi |
10.3390/educsci9030203 |
eng |
dc.description.abstract-translated |
Cílem této studie bylo zjistit, zda studenti používající mobilní zařízení ve třídě získali v testech vyšší skóre než studenti používající tradiční metody. |
cze |
dc.publicationstatus |
postprint |
eng |
dc.peerreviewed |
yes |
eng |
dc.source.url |
https://www.mdpi.com/2227-7102/9/3/203 |
cze |
dc.relation.publisherversion |
https://www.mdpi.com/2227-7102/9/3/203 |
eng |
dc.rights.access |
Open Access |
eng |
Fichier(s) constituant ce document
Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)
Afficher la notice abrégée