Dépôt DSpace/Manakin

Přetrvávající primární reflexy u dětí předškolního a mladšího školního věku a jejich vliv na edukaci

Afficher la notice abrégée

dc.rights.license CC BY
dc.contributor.author Bendová, Petra
dc.contributor.editor Zikl, Pavel
dc.contributor.editor Truhlářová, Zuzana
dc.contributor.editor Daňková, Gabriela
dc.date.accessioned 2022-02-04T23:35:06Z
dc.date.available 2022-02-04T23:35:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.isbn 9788074358289
dc.identifier.issn -
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12603/578
dc.publisher University of Hradec Kralove
dc.relation.ispartofseries International Conference on Inclusion of People with Special Needs; 1
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.title Přetrvávající primární reflexy u dětí předškolního a mladšího školního věku a jejich vliv na edukaci
dc.identifier.doi 10.36689/uhk/icipsen/2021-01-001
dc.conference.date 2021
dc.conference.part 1
dc.conference.proceedingstitle Aktuální otázky a možnosti v oblasti intervence o osoby se speciálními potřebami
dc.conference.title International Conference on Inclusion of People with Special Needs 2021
dc.format.epage 18
dc.format.spage 12
dc.relation.volume 1
dc.rights.access Open Access


Fichier(s) constituant ce document

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

CC BY Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que CC BY

Chercher dans le dépôt


Parcourir

Mon compte