Repositorio Dspace

Přetrvávající primární reflexy u dětí předškolního a mladšího školního věku a jejich vliv na edukaci

Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.rights.license CC BY
dc.contributor.author Bendová, Petra
dc.contributor.editor Zikl, Pavel
dc.contributor.editor Truhlářová, Zuzana
dc.contributor.editor Daňková, Gabriela
dc.date.accessioned 2022-02-04T23:35:06Z
dc.date.available 2022-02-04T23:35:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.isbn 9788074358289
dc.identifier.issn -
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12603/578
dc.publisher University of Hradec Kralove
dc.relation.ispartofseries International Conference on Inclusion of People with Special Needs; 1
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.title Přetrvávající primární reflexy u dětí předškolního a mladšího školního věku a jejich vliv na edukaci
dc.identifier.doi 10.36689/uhk/icipsen/2021-01-001
dc.conference.date 2021
dc.conference.part 1
dc.conference.proceedingstitle Aktuální otázky a možnosti v oblasti intervence o osoby se speciálními potřebami
dc.conference.title International Conference on Inclusion of People with Special Needs 2021
dc.format.epage 18
dc.format.spage 12
dc.relation.volume 1
dc.rights.access Open Access


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

CC BY Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como CC BY

Buscar en DSpace


Listar

Mi cuenta