Repositorio Dspace

Impact of Mobile Learning on Students’ Achievement Results.

Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.rights.license CC BY eng
dc.contributor.author Klímová, Blanka cze
dc.date.accessioned 2020-06-07T20:39:52Z
dc.date.available 2020-06-07T20:39:52Z
dc.date.issued 2019 eng
dc.identifier.issn 2227-7102 eng
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12603/327
dc.description.abstract The purpose of this pilot study is to illustrate that foreign language learning supported by a personalized smartphone app can be effective in the enhancement of university students’ performance by implementing smartphone app learning in a continuous assessment. eng
dc.format p. "Article number 90" eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher MDPI-Molecular diversity preservation international eng
dc.relation.ispartof Education sciences, volume 9, issue: 2 eng
dc.subject Smartphones eng
dc.subject mobile learning eng
dc.subject English eng
dc.subject needs analysis eng
dc.subject students’ performance eng
dc.subject achievement eng
dc.subject Chytré telefony cze
dc.subject mobilní učení cze
dc.subject angličtina cze
dc.subject analýza potřeb cze
dc.subject výkon studentů cze
dc.subject úspěch cze
dc.title Impact of Mobile Learning on Students’ Achievement Results. eng
dc.title.alternative Vliv učení pomocí mobilních telefonů na dosažené výsledky studentů cze
dc.type article eng
dc.identifier.obd 43875138 eng
dc.identifier.doi 10.3390/educsci9020090 eng
dc.description.abstract-translated Cílem této pilotní studie je ukázat, že výuka cizích jazyků podporovaná personalizovanou aplikací pro chytré telefony může být účinná při zvyšování výkonnosti vysokoškolských studentů v průběžném hodnocení, a to pomocí implementace aplikací pro chytré telefony. cze
dc.publicationstatus postprint eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.source.url https://www.mdpi.com/2227-7102/9/2/90/htm cze
dc.relation.publisherversion https://www.mdpi.com/2227-7102/9/2/90/htm eng
dc.rights.access Open Access eng


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Buscar en DSpace


Listar

Mi cuenta