Показать сокращенную информацию
dc.rights.license | CC BY | eng |
dc.contributor.author | Klímová, Blanka | cze |
dc.date.accessioned | 2020-06-07T20:39:52Z | |
dc.date.available | 2020-06-07T20:39:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | eng |
dc.identifier.issn | 2227-7102 | eng |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12603/327 | |
dc.description.abstract | The purpose of this pilot study is to illustrate that foreign language learning supported by a personalized smartphone app can be effective in the enhancement of university students’ performance by implementing smartphone app learning in a continuous assessment. | eng |
dc.format | p. "Article number 90" | eng |
dc.language.iso | eng | eng |
dc.publisher | MDPI-Molecular diversity preservation international | eng |
dc.relation.ispartof | Education sciences, volume 9, issue: 2 | eng |
dc.subject | Smartphones | eng |
dc.subject | mobile learning | eng |
dc.subject | English | eng |
dc.subject | needs analysis | eng |
dc.subject | students’ performance | eng |
dc.subject | achievement | eng |
dc.subject | Chytré telefony | cze |
dc.subject | mobilní učení | cze |
dc.subject | angličtina | cze |
dc.subject | analýza potřeb | cze |
dc.subject | výkon studentů | cze |
dc.subject | úspěch | cze |
dc.title | Impact of Mobile Learning on Students’ Achievement Results. | eng |
dc.title.alternative | Vliv učení pomocí mobilních telefonů na dosažené výsledky studentů | cze |
dc.type | article | eng |
dc.identifier.obd | 43875138 | eng |
dc.identifier.doi | 10.3390/educsci9020090 | eng |
dc.description.abstract-translated | Cílem této pilotní studie je ukázat, že výuka cizích jazyků podporovaná personalizovanou aplikací pro chytré telefony může být účinná při zvyšování výkonnosti vysokoškolských studentů v průběžném hodnocení, a to pomocí implementace aplikací pro chytré telefony. | cze |
dc.publicationstatus | postprint | eng |
dc.peerreviewed | yes | eng |
dc.source.url | https://www.mdpi.com/2227-7102/9/2/90/htm | cze |
dc.relation.publisherversion | https://www.mdpi.com/2227-7102/9/2/90/htm | eng |
dc.rights.access | Open Access | eng |