Mostrar el registro sencillo del ítem
| dc.rights.license | CC BY | cze |
| dc.contributor.author | Loskot, Roman | cze |
| dc.contributor.author | Topolská, Tereza | cze |
| dc.contributor.author | Kubánková, Adéla | cze |
| dc.contributor.author | Falta, Ondřej | cze |
| dc.contributor.author | Bédi, Pavel | cze |
| dc.contributor.author | Kapitán, Lukáš | cze |
| dc.date.accessioned | 2025-12-05T20:37:04Z | |
| dc.date.available | 2025-12-05T20:37:04Z | |
| dc.date.issued | 2022 | cze |
| dc.identifier.issn | 1214-9187 | cze |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12603/2514 | |
| dc.description.abstract | Digitální modely 3D objektů jsou vhodným nástrojem pro podporu distančního vzdělávání technic-kých předmětů na středních a základních školách. Umožňují podrobně ilustrovat nejen velmi složité komponenty, ale i celé objekty a funkční jednotky. Kromě toho lze digitální modely animovat, což usnadňuje pochopení fungování i velmi komplikovaného zařízení. | cze |
| dc.format | p. 6-9 | cze |
| dc.language.iso | cze | cze |
| dc.publisher | J. Chromý | cze |
| dc.relation.ispartof | Media4u magazine, volume 19, issue: 2 | cze |
| dc.subject | Digitální model | cze |
| dc.subject | technické předměty | cze |
| dc.subject | CAD software | cze |
| dc.subject | distanční výuka | cze |
| dc.subject | Digital model | eng |
| dc.subject | technical subjects | eng |
| dc.subject | CAD software | eng |
| dc.subject | distance learning | eng |
| dc.title | Digitální modely 3D objektů jako podpora distanční výuky na středních a základních školách | cze |
| dc.title.alternative | Digital models of 3D ojects as support for distance learning in secondary and primary schools | eng |
| dc.type | article | cze |
| dc.identifier.obd | 43879421 | cze |
| dc.description.abstract-translated | Digital models of 3D objects are a suitable tool for supporting distance education of technical sub-jects at secondary and primary schools. They make it possible to illustrate in detail not only very complex components, but also entire objects and functional units. Moreover, digital models can be animated, which facilitates the understanding of very complicated functioning of the device. | eng |
| dc.publicationstatus | postprint | cze |
| dc.peerreviewed | yes | cze |
| dc.source.url | http://www.media4u.cz/mm022022.pdf | cze |
| dc.relation.publisherversion | http://www.media4u.cz/mm022022.pdf | cze |
| dc.rights.access | Open Access | cze |