Repositorio Dspace

Řešení úloh ve čtvercové a trojúhelníkové mříži pohledem GeoGebra Classroom

Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.rights.license CC BY cze
dc.contributor.author Cachová, Jana cze
dc.contributor.author Vízek, Lukáš cze
dc.date.accessioned 2025-12-05T20:36:57Z
dc.date.available 2025-12-05T20:36:57Z
dc.date.issued 2021 cze
dc.identifier.issn 1804-1450 cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12603/2513
dc.description.abstract Příspěvek přináší pohled na šetření se dvěma odlišnými skupinami respondentů, se studentkami učitelství pro 1. stupeň základní školy a s žáky 5. ročníku základní školy. Oběma skupinám byla předložena stejná sada úloh na geodeskách zaměřená na tvorbu kolmic. Byla zadána a vyhodnocena pomocí aplikace GeoGebra Classroom, která představuje všechna řešení z pohledu jednotlivých úloh a z pohledu jednotlivých respondentů. Ukazujeme na funkcionalitu programu GeoGebra a tudíž na další možnost užití počítačů v matematickém vzdělávání. cze
dc.format p. 13-19 cze
dc.language.iso cze cze
dc.publisher Jihočeská univerzita cze
dc.relation.ispartof South Bohemia Mathematical Letters, volume 29, issue: 1 cze
dc.subject kolmice cze
dc.subject geodesky cze
dc.subject čtvercová mříž cze
dc.subject trojúhelníková mříž cze
dc.subject GeoGebra Classroom cze
dc.subject perpendicular lines eng
dc.subject geoboard eng
dc.subject square lattice eng
dc.subject triangular lattice eng
dc.subject GeoGebra Classroom eng
dc.title Řešení úloh ve čtvercové a trojúhelníkové mříži pohledem GeoGebra Classroom cze
dc.title.alternative Solving problems in square and triangular lattice from the point of view of GeoGebra Classroom eng
dc.type article cze
dc.identifier.obd 43878667 cze
dc.description.abstract-translated This contribution provides an overlook on the research with two different groups of participants, with pre-service elementary school teachers and with fifth grade students. Both groups solved the same set of problems on geoboards focused on perpendiculars. They were assigned and evaluated in GeoGebra Classroom, which presents all solutions from the perspective of problems as well as respondents. We point out the functionality of the GeoGebra program and, so, other possibility of using computers in mathematics education. eng
dc.publicationstatus postprint cze
dc.peerreviewed yes cze
dc.source.url http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/2021_Cachova_et_al.pdf cze
dc.relation.publisherversion http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/2021_Cachova_et_al.pdf cze
dc.rights.access Open Access cze


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Buscar en DSpace


Listar

Mi cuenta