Zobrazit minimální záznam
| dc.rights.license |
CC BY |
cze |
| dc.contributor.author |
Cachová, Jana |
cze |
| dc.contributor.author |
Vízek, Lukáš |
cze |
| dc.date.accessioned |
2025-12-05T20:36:57Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-05T20:36:57Z |
|
| dc.date.issued |
2021 |
cze |
| dc.identifier.issn |
1804-1450 |
cze |
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12603/2513 |
|
| dc.description.abstract |
Příspěvek přináší pohled na šetření se dvěma odlišnými skupinami respondentů, se studentkami učitelství pro 1. stupeň základní školy a s žáky 5. ročníku základní školy. Oběma skupinám byla předložena stejná sada úloh na geodeskách zaměřená na tvorbu kolmic. Byla zadána a vyhodnocena pomocí aplikace GeoGebra Classroom, která představuje všechna řešení z pohledu jednotlivých úloh a z pohledu jednotlivých respondentů. Ukazujeme na funkcionalitu programu GeoGebra a tudíž na další možnost užití počítačů v matematickém vzdělávání. |
cze |
| dc.format |
p. 13-19 |
cze |
| dc.language.iso |
cze |
cze |
| dc.publisher |
Jihočeská univerzita |
cze |
| dc.relation.ispartof |
South Bohemia Mathematical Letters, volume 29, issue: 1 |
cze |
| dc.subject |
kolmice |
cze |
| dc.subject |
geodesky |
cze |
| dc.subject |
čtvercová mříž |
cze |
| dc.subject |
trojúhelníková mříž |
cze |
| dc.subject |
GeoGebra Classroom |
cze |
| dc.subject |
perpendicular lines |
eng |
| dc.subject |
geoboard |
eng |
| dc.subject |
square lattice |
eng |
| dc.subject |
triangular lattice |
eng |
| dc.subject |
GeoGebra Classroom |
eng |
| dc.title |
Řešení úloh ve čtvercové a trojúhelníkové mříži pohledem GeoGebra Classroom |
cze |
| dc.title.alternative |
Solving problems in square and triangular lattice from the point of view of GeoGebra Classroom |
eng |
| dc.type |
article |
cze |
| dc.identifier.obd |
43878667 |
cze |
| dc.description.abstract-translated |
This contribution provides an overlook on the research with two different groups of participants, with pre-service elementary school teachers and with fifth grade students. Both groups solved the same set of problems on geoboards focused on perpendiculars. They were assigned and evaluated in GeoGebra Classroom, which presents all solutions from the perspective of problems as well as respondents. We point out the functionality of the GeoGebra program and, so, other possibility of using computers in mathematics education. |
eng |
| dc.publicationstatus |
postprint |
cze |
| dc.peerreviewed |
yes |
cze |
| dc.source.url |
http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/2021_Cachova_et_al.pdf |
cze |
| dc.relation.publisherversion |
http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/2021_Cachova_et_al.pdf |
cze |
| dc.rights.access |
Open Access |
cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam