Zobrazit minimální záznam
| dc.rights.license |
CC BY |
cze |
| dc.contributor.author |
Kroupová, Ludmila |
cze |
| dc.date.accessioned |
2025-12-05T14:11:52Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-05T14:11:52Z |
|
| dc.date.issued |
2023 |
cze |
| dc.identifier.issn |
1803-1331 |
cze |
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12603/2044 |
|
| dc.description.abstract |
Článek analyzuje dodatečné otevřené výzkumné otázky týkající se negativ i pozitiv distanční výuky a komunikace mezi školou a rodinou. Provedené analýzy přinášejí upřesnění dotazníkových odpovědí na vybrané otázky a díky autentičnosti komentářů umožňují vhled do vnímání změn ve vzdělávacím procesu v souvislosti s distanční výukou ze strany pedagogů i rodičů žáků hudebního oboru základních uměleckých škol. |
cze |
| dc.format |
p. 9-17 |
cze |
| dc.language.iso |
cze |
cze |
| dc.publisher |
Masarykova univerzita |
cze |
| dc.relation.ispartof |
Teoretické reflexe hudební výchovy, volume 19, issue: 2 |
cze |
| dc.subject |
výzkum |
cze |
| dc.subject |
doplňující otázky |
cze |
| dc.subject |
distanční vzdělávání |
cze |
| dc.subject |
základní umělecké školství |
cze |
| dc.subject |
research |
eng |
| dc.subject |
supplementary questions |
eng |
| dc.subject |
distance education |
eng |
| dc.subject |
elementary art education |
eng |
| dc.title |
Analýza doplňujících otázek výzkumu Zhodnocení distanční výuky v hudebním oboru v základních uměleckých školách Královéhradeckého kraje |
cze |
| dc.title.alternative |
Analysis of Supplementary Questions from Research Evaluation of Distance Education in the Music Field of Elementary Art Schools in the Region of Hradec Kralove |
eng |
| dc.type |
article |
cze |
| dc.identifier.obd |
43880906 |
cze |
| dc.description.abstract-translated |
The paper entitled “Analysis of Supplementary Questions from Research Evaluation of Distance Education in the Music Field of Elementary Art Schools in the Region of Hradec Kralove” analyses additional open research questions concerning the negatives and positives of distance education and school-family communication. The analyses conducted provide clarification of the questionnaire responses to the selected questions and, thanks to the authenticity of the comments, provide insight into the perceptions of the changes in the educational process in relation to distance education by teachers and parents of students at elementary art schools. |
eng |
| dc.publicationstatus |
postprint |
cze |
| dc.peerreviewed |
yes |
cze |
| dc.source.url |
https://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_19_2/kroupova.pdf |
cze |
| dc.source.url |
https://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_19_2/anotace/kroupova_anotace.pdf |
cze |
| dc.source.url |
https://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_19_2/obsah.htm |
cze |
| dc.source.url |
https://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/publ.htm |
cze |
| dc.rights.access |
Open Access |
cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam