DSpace Repository

Analýza doplňujících otázek výzkumu Zhodnocení distanční výuky v hudebním oboru v základních uměleckých školách Královéhradeckého kraje

Show simple item record

dc.rights.license CC BY cze
dc.contributor.author Kroupová, Ludmila cze
dc.date.accessioned 2025-12-05T14:11:52Z
dc.date.available 2025-12-05T14:11:52Z
dc.date.issued 2023 cze
dc.identifier.issn 1803-1331 cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12603/2044
dc.description.abstract Článek analyzuje dodatečné otevřené výzkumné otázky týkající se negativ i pozitiv distanční výuky a komunikace mezi školou a rodinou. Provedené analýzy přinášejí upřesnění dotazníkových odpovědí na vybrané otázky a díky autentičnosti komentářů umožňují vhled do vnímání změn ve vzdělávacím procesu v souvislosti s distanční výukou ze strany pedagogů i rodičů žáků hudebního oboru základních uměleckých škol. cze
dc.format p. 9-17 cze
dc.language.iso cze cze
dc.publisher Masarykova univerzita cze
dc.relation.ispartof Teoretické reflexe hudební výchovy, volume 19, issue: 2 cze
dc.subject výzkum cze
dc.subject doplňující otázky cze
dc.subject distanční vzdělávání cze
dc.subject základní umělecké školství cze
dc.subject research eng
dc.subject supplementary questions eng
dc.subject distance education eng
dc.subject elementary art education eng
dc.title Analýza doplňujících otázek výzkumu Zhodnocení distanční výuky v hudebním oboru v základních uměleckých školách Královéhradeckého kraje cze
dc.title.alternative Analysis of Supplementary Questions from Research Evaluation of Distance Education in the Music Field of Elementary Art Schools in the Region of Hradec Kralove eng
dc.type article cze
dc.identifier.obd 43880906 cze
dc.description.abstract-translated The paper entitled “Analysis of Supplementary Questions from Research Evaluation of Distance Education in the Music Field of Elementary Art Schools in the Region of Hradec Kralove” analyses additional open research questions concerning the negatives and positives of distance education and school-family communication. The analyses conducted provide clarification of the questionnaire responses to the selected questions and, thanks to the authenticity of the comments, provide insight into the perceptions of the changes in the educational process in relation to distance education by teachers and parents of students at elementary art schools. eng
dc.publicationstatus postprint cze
dc.peerreviewed yes cze
dc.source.url https://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_19_2/kroupova.pdf cze
dc.source.url https://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_19_2/anotace/kroupova_anotace.pdf cze
dc.source.url https://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_19_2/obsah.htm cze
dc.source.url https://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/publ.htm cze
dc.rights.access Open Access cze


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account